ÁSZF

Általános szerződési feltételek

  1. Fontos információk
  2. Alapvető rendelkezések
  3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
  4. Rendelés menete
  5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
  6. Elállás jog
  7. Jótállás, szavatosság
  8. Vegyes Rendelkezések
  9. Panaszkezelés rendje
  1. Fontos információk

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Az online webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén az ismert elérhetőségeinken keresztül állunk rendelkezésre.

Szolgáltató adatai:

Törteli Kamilla, Ruster Strasse 6/7 A-7000 Eisenstadt Ausztria

Adószám: ATU75573648

Bankszámla szám: Bank Austria: IBAN: AT591200010032801358, BIC: BKAUATWW

 

  1. Alapvető rendelkezések

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. Jelen szabályzat 2020. január elsejétől hatályos és visszavonásig hatályban marad. A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot. A módosításokat a szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 nappal az oldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. A Felhasználó, amennyiben belép a szolgáltató által üzemeltetett online webshop oldalára, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére. Fizikai személyek esetén a Felhasználóvá válás feltétele a 18. életév betöltése.

2.4. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot az online webshopra, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendőek, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. Az online webshopban a szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szolgálhatnak. Nem tudunk felelősséget vállalni a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti esetleges eltérés miatt.

  1. Rendelés menete

4.1. A Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást, a megvásárolni kívánt termék/termékek kosárba helyezésével.

4.2. Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne a kosárba helyezni, kiválasztja a „Vissza” gombot. A Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát, a „Kosár tartalma” ikonra kattintva.

4.3. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

4.4. A Felhasználó a továbblépéshez a „Tovább” gombra kattintva kitölti az Alapadatokat (email cím, telefon), megadja a Számlázási adatokat, majd a Szállítási adatokat.

4.5. A Felhasználónak itt lehetősége van egyéb információkat feltüntetni a rendeléssel kapcsolatban, a Megjegyzés mezőben.

4.6. A felhasználási feltételek elolvasása után a négyszögbe kattintva a Felhasználó elfogadja a felhasználási feltételeket (Ászf). Továbblépéshez a „Tovább” gombra kell kattintania a Felhasználónak.

4.7. A Rendelés jóváhagyása lapon a Felhasználó áttekinti az adatokat, ha nem talál hibát, akkor a „Rendelés véglegesítése” gombra kattint. Ellenkező esetben a „Vissza” gombra kattinthat korrigáláshoz.

4.8. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.9. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, az időpont pedig a csomag kiszállitási módjától függ.

Ha a Felhasználó nem fizeti ki a teljes összeget a megadott időszakon belül, a Felhasználónak egy meghatározott kamatösszeget kell kifizetnie pluszban, ami napi 0,1%-a a teljes fizetendő összegnek.

4.10. Adatbeviteli hibák javítása: a Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.11. A Felhasználó a megrendelés elküldését követően emailes visszaigazolást kap. Amennyiben a visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A Felhasználó hívjon minket azonnal telefonon, amilyen hamar csak lehetséges, ha törölni szeretné a megrendelést. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg rendeléskor, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

5.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

5.2. A megrendelt áru a visszaigazolástól számított 48 órán belül már kiszállitásra kerülhet, ha 11:30 előtt rendeli meg azt. Ha a szolgáltató és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.3. Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. A részben történő teljesítés kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Szállítási módszerek és azok lehetséges árainak áttekintése.:

 

DPD * – 1.800 Ft

DPD házhozszállitás az Ön által kiválasztott cimre.

A 11:30 előtt leadott megrendelések az azt követő 2 munkanapon belül kiszállitásra kerülnek. A hétvégi rendelések szerdán érkeznek.

 

A lehetséges fizetési módok áttekintése.: Banki átutalás 0 Ft

Fizetés banki átutalás során.

Figyelem! A kiszállitási idö 48 óránál hosszabb lehet, a banki átutaláshoz szükséges időtől függően. 

 

  1. Elállás jog

6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja a költség viselését.

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék kiszállításának és visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ha a vásárló valamilyen ajándékot kapott a termék mellé ezt is hiánytalanul vissza kell küldenie az eladó fél részére. A 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 1.§ . bekezdése szerint, abból is kiemelten a b, pontja szerint a szállítási díjra vonatkozóan, abban az esetben, ha a szállítási díj külön díjként megfizetésre került vagy, ha a kiszállítás külön felszámított díj nélkül ingyenesen történt (a termék árából lett elengedve), elállás esetén a Vásárlónak meg kell térítenie a szállítás költségét, amit kedvezményként a webáruház üzemeltetője elengedett a házhoz szállításkor, a vásárlás megtörténtekor.

6.5. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Az elállási jog nem érvényesíthető abban az esetben, ha a Felhasználó olyan terméket rendelt, ami nincs raktárkészleten, és kifejezetten a Felhasználó kérésére lett beszerezve a szolgáltató által. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót abban az esetben, ha a terméket sérülten, használtan, kibontva, hiányosan küldi vissza.

6.6. A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

6.7. A visszatérítés során, az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a szolgáltató, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

6.8. A Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

6.9. A Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a termék (eke) t. A Felhasználónak vissza kell juttatnia a megrendelt terméket, az eredeti csomagolásban, sértetlen, kifogástalan állapotban, az eredeti dokumentumokkal együtt. A folyékony állapotú termékeket (pl. samponok, kondicionálók, hajmaszkok, stb.) nem lehet visszajuttatni, ha már fel lettek bontva és használva lettek. Elektronikus termékeket eredeti, sérülés mentes csomagolásban kell visszajuttatni. Ha a csomag sérülten érkezik vissza, 10% lesz levonva a termék eredeti árból, és a maradék összeg kompenzációként kerül vissza a megrendelőhöz. Ennek magyarázata az, hogy a termékek nem eladhatók eredeti áron sérült csomagolásban.

6.10. A Felhasználó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

6.11. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

6.12. A visszatérítést a szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru (ka) t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.13. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

6.14. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

6.15. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve a következő linken érhető el: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:hu:PDF

6.16. A Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a szolgáltatót, a jelen szabályzatban található elérhetőségeken.

  1. Jótállás, szavatosság

Ha a csomag megérkezett és sérült vagy azt észleli kicsomagolás után, hogy az áru sérült, tegyen az alábbiak szerint.

7.1. Megrendelés DPD és Csomagküldő szállítási szolgáltatással

  • Sérült áruk a csomag kicsomagolása után (a csomag sértetlen, az áruk sérültek)

Abban az esetben, ha az áru a szállítás során bármilyen módon sérült (szivárgás, törés, stb), kérjük írjon a info@hairpro.hu email címre, ahol szükséges képeket csatolni ezekről (sérült áruról, doboz címkét a nyomon követési számmal és cédulát arról, hogy az áru törékeny és nem dönthető). A lehetséges károkat a info@hairpro.hu e-mailen, a kézhezvételétől számított 3 napon belül kell jelenteni. Ezen feltételek teljesítése után, felvesszük Önnel a kapcsolatot hamarosan.

  • Sérült csomag (a csomag nyilvánvalóan sérült)

Ha a szállítmány bármilyen módon sérült – pl. zúzott, szakadt, stb

A címzett a futárnak emlitse és irja a szállítási jegyre –  ha pl. a csomagolás gyűrött, görbült, szakadt (ha ez a jegyzet hiányzik, ez úgy értendő, hogy a csomag hibátlanul lett kézbesitve). A kárt fényképekkel a kézbesitést követő 3 napon belül e-mailben is info@hairpro.hu jelenteni kell.

Visszaküldött árucikket címezze:

Hamarosan küldünk Önnek egy visszaküldési identifikációs számot

E-mail: info@hairpro.hu

Tel. +36308224797

Panaszok a garanciális időszak alatt

A jótállási időszak az áruknak a vevőnek vagy a végfelhasználónak történő értékesítés időpontjától kezdődik. Az eladó garantálja a szállítás minőségét és teljességét. Az árukat 24/12 hónapos garanciával szállítjuk. Ha az árugaranciát igényelni szeretné, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk. Mindenképpen mellékeljen egy email-t a követelés okaival. A panasz beérkezéséről tájékoztatjuk Önt 30 napon belül.

Visszaküldött árucikket címezze:

Hamarosan küldünk Önnek egy visszaküldési identifikációs számot

E-mail: info@hairpro.hu

Tel. +36308224797

  1. Vegyes Rendelkezések

8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

8.2. Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

8.3. Amennyiben a szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényeges feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

8.4. A Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

8.5. A www.hairpro.hu (Kamilla Törteli, Ruster Strasse 6/7 A-7000 Eisenstadt Austria)
Adószám: ATU75573648

  1. Panaszkezelés rendje

9.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

9.2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

9.3. Az írásbeli panaszt az online webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

  • Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
  • Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
  • Központi telefonszám: +36 1 459 4800
  • E-mail: nfh@nfh.hu